Wednesday, August 19, 2009

BAM

Beratnya tanggung jawab bila tiba2 kena jadik mak angkat xpress pada BAM. Ciannya kat dia yang dah hampir nazak masa Tina (mak betul Bam) letak Bam kat atas meja aku. Kurus kering cam budak yg kurang kasih sayang.

Tina pun satu, dah tau x larat nak jaga nape lah dari lawal lg gi sibuk2 nak bela Bam. Atas dasar kesian & tak mau Tina jdk pembunuh, aku pun ngan rela dalam terpaksa amik Bam. Sebelum tu mimi dah taruk racun kat hati aku yg senang rasa x gamak dalm banyak hal.

"Ko x kesian ke, mati kang, tak sayang ke - alah kacang je nak jaga bukan susah mana pun" tu jer lah ayat mimi berulang kali sampai aku naik kesian.

Jadik - dengan bangganya mula dari pukul 4 ptg tadi BAM jadik anak angkat aku :D


Tak sabar nak gi opis esok nak jumpa BAM - pokok duit ku

2 comments:

  1. hang tak update pun dah pasal bam. hidup lagi ke dia? tambah montel ke dpt mak angkat baru? :P

    ReplyDelete